Vprašajte nas:  030 919 555  (9-16h)

.


Postopek nakupa v spletni trgovini www.biopark.si 

REGISTRACIJA IN PRIJAVA

Po straneh spletne trgovine lahko brskate brez prijave. Za nakup in uporabo strani (ogled vaših podatkov, naročil, …) pa se boste morali prijaviti z uporabniškim imenom in geslom. Da bi pridobili geslo, se je potrebno predhodno registrirati.
Prijava
Za prijavo v trgovino kliknite napis ťPRIJAVAŤ v skrajnem kotu strani, zgoraj desno.
Če ste že registriran uporabnik spletne trgovine, potem samo vpišite svoje uporabniško ime (e-naslov) ter svoje geslo v za to namnjena polja.
Če se prijavljate prvič, se morate najprej registrirati. Registracijo opravite samo enkrat, prijaviti pa se morate vsakič, ko želite popraviti svoje podatke, nastavitve, ali ko želite opraviti nakup. Po končanem nakupu ali ogledupodatkov se zlahka odjavite s klikom na napis ťODJAVAŤ.
Registracija
Registracijo opravite samo enkrat. Registrirate se tako, da najprej kliknete napis ťPRIJAVAŤ v skrajnem kotu strani, zgoraj desno in izpolnite zahtevane podatke. V prvem koraku registracije izberete, ali se v spletno trgovino prijavljate kot posameznik (fizična oseba) ali kot pravna oseba (podjetje ali druge organizacije). V prijavni obrazec obvezno vnesete vse zahtevane podatke.
 S klikom na gumb ťPOTRDIŤ boste vnesene podatke posredovali v trgovino in vaši osnovni podatki se bodo prikazali na ekranu. V nekaj trenutkih boste tudi na vpisan elektronski naslov prejeli potrditev registracije.
Sprememba podatkov in gesla
Vaše geslo in vse vnešene podatke lahko spremenite v svojem profilu. Najdete ga v zgornjem desnem kotu strani, s klikom na napis ťMoj računŤ. Za vstop na to stran se morate najprej prijaviti. Za spremembo gesla najprej vpišite svoje staro geslo, nato pa poljubno novo geslo.
Pozabljeno geslo
Če ste pozabili oz. izgubili svoje geslo, na strani za prijavo kliknite na napis ''Pozabljeno geslo''. V polje vnesete e-naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji.
Po potrditvi vam bomo poslali vaše novo geslo na vpisan e-naslov.

IZBOR IZDELKOV ZA NAKUP      

Iskanje izdelkov
Na levi strani spletne trgovine se nahajata dva menija. V zgornjem meniju lahko izdelke iščete po namenu, v spodnjem pa po blaggovni znamki. Izdelke lahko poiščete tudi tako, da željeni izdelek vpišete v polje iskalnika na desni strani spletne trgvine, pod napisom ťNajdiŤ. Ko ste vpisali ključno besedo za iskane, kliknite na napis ťIščiŤ ter prikazali se bodo vsi izdelki, katerih ime ali opis vsebuje besedo, vpisano v polje iskalnika.

Košarica
Košarica je mesto, kamor shranjujete izbrane izdelke, ki jih želite kupiti. Pojavi se, ko izberete prvi izdelek za nakup.
V košarici lahko posameznim izdelkom spreminjate količino, ali jih odstranite. Pod seznamom izbranih izdelkov je izpisana trenutna vrednost v vaši košarici. Ko imate v košarici vse, kar želite kupiti, oziroma želite izbrane izdelke plačati, kliknete na gumb ťNa blagajnoŤ
Ne pozabite, da se morate pred nakupom obvezno registrirati oz. prijaviti, sicer nakup ne bo mogoč.

Izbira izdelka za nakup
Najprej poiščite v trgovini izdelek in kliknite na gumb ''Dodaj v košarico''. Po kliku na gumb, se vam odpre stran, na kateri je izpisana vsebina vaše košarice.

 NAKUP IZDELKOV

 Če želite kupiti izdelek, ga morate najprej dodati v svojo košarico. Nato preglejte njeno vsebino in kliknite na željeni gumb, ki vodi k naslednjemu koraku. V kolikor želite dodati nove izdelke, kliknite na gumb ťNadaljuj z nakupomŤ. V kolikor želite nakup zaključiti, kliknite na gumb ťNa blagajnoŤ.

Nadaljevanje nakupa poteka v 3 korakih:

1. korak: Naslov in način dostave. Izpiše se vaš naslov za dostavo. S klikom na gumb ťSpremeni nasovŤ ga lahko spremenite.
V prvem koraku določite način dostave (plačljiva ali brezplačna) glede na znesek nakupa. Spletna trgovina www.biopark.si omogoča samo dostavo preko Pošte Slovenije. V kolikor ob dostavi poberejo še odkupnino, vam pošta zaračuna provizijo za plačilo položnice.
Pravnim osebam pošljemo naročene izdelke po pošti. Plačajo z nakazilom na TRR podjetja ZIN d.o.o.
V polje ťDodatna navodila in/ali opozorilaŤ lahko vpišete morebitna vprašanja ter številke brezplačnih vzorcev, ki vam pripadajo ob nakupu. Seznam vzorcev si lahko ogledate s klikom na naslednjo povezavo: http://www.biopark.si/index.php?main_page=brezplacni_vzorci
Nato nadaljujete nakup s klikom na gumb ťNadaljuj z blagajnoŤ

2. korak: Informacije o plačilu. Izpiše se vaš naslov za dostavo ter skupni znesek nakupa. S klikom izberete možnost plačila po povzetju ali po predračun. Še vedno lahko spremenite naslov za dostavo ali dopišete željene vzorce oziroma morebitna vprašanja.
3. korak: Potrditev naročila.  Na strani se izpiše povzetek vašega naročila, ki ga morate natančno pregledati. Ob kliku na gumb ťPotrdi naročiloŤ je vaše naročilo dokončno. Pred tem ga lahko urejate s kliki na gumbe ťUrediŤ.
Povzetek nakupa (brez morebitnih popustov) vam pošljemo tudi na vaš elektronski naslov. Na vaši strani lahko spremljate stanje vaših naročil s klikom na napis ťMoj računŤ. Starejša naročila lahko pregledate s klikom na izbiro ťPrikaži vsa naročilaŤ.

Preklic naročila
Naročilo lhko prekličete v roku največ dveh ur po prejemu povzetka naročila na vaš elektronski naslov. Naročilo prekličete tako, da nam to napišete na naš elektronski naslov info@biopark.si .

AKCIJE IN POPUSTI

Na spletni strani www.biopark.si pogosto tečejo akcije na izbrane izdelke, lahko pa si ob nakupu pridobite brezplačno poštnino ali stalni 15% popust za redne stranke. Vse o popustih si lahko preberete s klikom na oranžni gumb na desni strani spletne trgovine. Tekoče akcije lahko spremljate s klikom na gumb ťNoviceŤ v zgornjem meniju na levi strani.

Informacije o popustih
Po dokončni potrditvi nakupa prejmete na vaš elektronski naslov potrditev naročila, ki pa ne vsebuje morebitnih popustov.
Mi vam pošljemo še povratno elektronsko sporočilo s podatki o točnem znesku vašega nakupa – v kolikor oddate naročilo do 14:00 ure, boste to sporočilo prejeli še isti dan, če naročilo oddate po tej uri, pa najkasneje naslednji delovni dan.

NAROČANJE

ZIN d.o.o. preko www.biopark.si, sprejeta naročila obravnava kot nepreklicna. V primeru napake, lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče - v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je pošiljka na poti. Po prejemu obvestila, da je pošiljka na poti, preklic naročila ni možen.
Zavrnitev naročila
ZIN d.o.o. lahko v času do izdaje obvestila, da je pošiljka na poti, naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.
Obdelava naročila
Zin d.o.o. bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil, pričel takoj po prejemu naročila. Pri izbiri opcije plačila na naš transakcijski račun, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim časom enkrat dnevno preverjali prilive na transakcijski račun podjetja.

 SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.
Fizična oseba je izključno tisti kupec, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
V primerih, ko preko www.biopark.si naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
ZINd.o.o. in fizične osebe medsebojne obveznosti pri nakupih preko www.biopark.si urejajo s temi splošnimi pogoji.

 

CENE IN DDV
Vse cene so v EUR in vključujejo 20 % DDV.
Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo.
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko www.biopark.si.
Podatki na straneh:
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb, tako splošnih pogojev, kot tudi pogojev trgovine na daljavo . Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.
Varstvo potrošnikov:
Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov: http://www.uvp.gov.si/
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu: http://www.uradni-list.si/1/ulonline.jsp?urlid=200661&dhid=83066

 

Informacije o uporabi spletnih piškotkov

Novi Zakon o elektronskih komunikacijah, ZEKom-1, je v slovenski pravni red prenesel spremenjeno Direktivo o zasebnosti v elektronskih komunikacijah 2002/58/ES. Odločbe novega zakona se pričnejo uveljavljati z dnem 15.6.2013 in veljajo za vse spletne strani, ki na kakršen koli način za svoje delovanje uporabljajo spletne piškotke in podobne tehnologije.

V Direktivi je bil spremenjen člen, ki govori o piškotkih in podobnih tehnologijah, s katerimi je mogoče shranjevati informacije ali pridobivati informacije, shranjene na uporabnikovi terminalni opremi (kot je npr. računalnik, mobilna naprava). Uporaba takih tehnologij je po novem mogoča le na podlagi privolitve uporabnika.

Uporaba piškotkov na spletu ni nič novega, pa vendar so uporabniki s takimi tehnologijami na splošno zelo slabo seznanjeni, prav tako tudi z orodji, s katerimi je piškotke mogoče upravljati.

Kaj so spletni piškotki?

Piškotek je majhna tekstovna datoteka, ki se prenese na računalnik uporabnika ob njegovem obisku spletne strani in običajno vsebuje:

  • ime strežnika, s katerega je bil poslan piškotek;
  • življenjsko dobo piškotka;
  • vrednost – navadno naključno generirano edinstveno število.

Sam piškotek ne vsebuje ali zbira informacij. Če pa ga prebere strežnik skupaj s spletnim brskalnikom, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izvajanju uporabniku prijaznejših storitev – na primer tako, da se spomni prejšnjih nakupov ali podatkov o uporabnikovem računu. Samo strežnik, ki je poslal piškotek, lahko prebere in uporablja ta piškotek. Na spletnem mestu, vrednem zaupanja, lahko tako piškotki obogatijo izkušnjo. Lahko pa so piškotki uporabljeni tudi na načine, ki pomenijo poseg v posameznikovo zasebnost. Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo, le za trajanje seje brskanja ali pa veliko dlje.

Analitika spletnih strani

V skladu z ZEKom-1, smernicami IP-RS ter dodatnimi mnenji IP-RS so morda nekateri analitični piškotki za uporabo lastne analitike že bili servirani ob obisku te spletne strani. Pri uporabi analitike tretjih oseb spoštujemo zakonodajo in temu primerno vaše podatke anonimiziramo tako, da jih ni mogoče uporabiti v druge namene kot za našo lastno analitiko obiskanosti spletnih strani.

Seznam spletnih piškotkov na spletni strani

  • Sistemski piškotek
    Ta piškotek se uporablja za beleženje pomembnih logičnih podatkov za nemoteno delovanje spletne strani in za vpis v spletno stran.
  • Google Analytics
    Ti piškotki se uporabljajo za zbiranje podatkov o tem, kako uporabniki uporabljajo našo spletno stran. Podatke uporabljamo za sestavljanje poročil in si z njimi pomagamo pri izboljševanju spletne strani. Piškotki anonimno zbirajo podatke, med drugim število obiskovalcev na spletni strani, od kod so obiskovalci prišli na spletno stran in katere podstrani so obiskali.
  • CookieAssistant
    Piškotek za prikaz opozorila o uporabi piškotkov.

 

Pogoji poslovanja

Kliknite za prenos celotnih pogojev poslovanja:  https://drive.google.com/file/d/0ByfvS_90xaK8X3dISjNBelo2R1U/view?usp=sharing

 

              *** 

 

​Ali si jih preberite v nadaljevanju:

POGOJI POSLOVANJA PODJETJA ZIN d.o.o.

NAROČANJE

Naročila sprejemamo:

* v internetni trgovini: www.biopark.si
* po e-pošti: 
info@biopark.si

Pravne osebe morajo ob nakupu navesti naslednje podatke: naziv podjetja, točen naslov za dostavo, davčno številko, matično številko, ime kontaktne osebe in telefonsko številko.

Ko kliknete na gumb »dokončaj nakup«, sprejmemo vaše naročilo in vas o tem obvestilo po e-pošti na naslov, ki ste ga navedli ob registraciji. Stanje vašega naročila lahko spremljate na strani ''Moj račun''.

TELEFONSKO NAROČANJE

V trgovini ZDRAVO IN NARAVNO sprejemamo tudi telefonska naročila in opravljamo telefonsko svetovanje za lažjo odločitev pri nakupu.

Dosegljivi smo vsak delovnik med 10.00h in 16.00h na telefonski številki: 030 919 555

Za izvedbo naročila bomo od vas potrebovali naslednje podatke:

- Seznam izbranih izdelkov (v kolikor ga že imate)

- Ime in priimek 

- Naslov za dostavo

- E-mail naslov (v kolikor ga uporabljate)

 

Vsi pogoji in vse pravice glede nakupa so pri telefonskem naročanju popolnoma enaki, kot če bi naročilo opravili sami preko spleta.

Vsi potrebni podatki glede nakupa (in podjetja) se nahajajo na dnu strani.

V podjetju ZIN d.o.o. se izjemno trudimo, da bi bili v času, ki smo ga določili za telefonsko naročanje, vedno dosegljivi. Kljub trudu pa se včasih zgodi, da za kratek čas zapustimo pisarno, zato vas prosimo, da nas poskušate priklicati večkrat, v kolikor nas v izbranem času ne dobite.

POTRDILO O NAROČILU

Naročilo vam vsakič avtomatično posredujemo na vaš e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji.
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. 
Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@biopark.si ali pisno na sedež podjetja.

CENE IN DDV

Vse cene navedene na spletni strani ponudnika so končne cene, cene so v evrih in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost – DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Veljavnost naročila/ponudbe 

Cene za izbrano blago veljajo do datuma veljavnosti ponudbe, ki je naveden na naročilu/ponudbi.

Varstvo potrošnikov:
Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi
zakon o varstvu potrošnikov : https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/51154
Prav tako poslujemo v skladu z
 zakonom o elektronskem poslovanju na trgu: https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina?urlid=200498&stevilka=4284  

 

 Vklopi razum

NAČINI PLAČILA

  • Plačilo po predračunu na TRR podjetja (avans)

Plačilo po predračunu pomeni, da račun poravnate na TRR podjetja ZIN d.o.o. pred prejemom blaga. Na takšen način se izognete plačilu provizije Pošti Slovenije. 
Plačilo lahko izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila in predhodne izbire omenjene opcije.
 
Blago bo poslano takoj po prejemu denarnih sredstev na račun podjetja ZIN d.o.o.

Pri plačilu za sklicno številko obvezno navedite številko naročila. 

  • Plačilo po povzetju

Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi - Pošti Slovenije, plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno uslugo zaračunava provizijo.

  • Nakup z vrednostnimi / darilnimi boni 

Ob zaključku nakupa preprosto vnesete šifro vrednostnega bona, ki ga imate. Končni znesek za plačilo se bo znižal za vrednost bona.

Darilni bon lahko uporabite pri nakupu kateregakoli izdelka iz naše spletne ponudbe. Bone morate vedno porabiti v celoti. Če vaš nakup ne doseže vrednosti bona, le tega pri tem nakupu ne boste mogli vnovčiti. 

Darilnih bonov ni možno zamenjati za gotovino in so izključno uporabni v trgovini Zdravo in Naravno.

  • Plačilo na obroke trenutno ni mogoče.

 

Varnost vaših podatkov je za nas pomembna. Občutljive podatke (kot je številka kreditne kartice in drugi podatki), ki jih vpišete v obrazec za registracijo ali obrazec za naročilo, šifriramo s pomočjo varne povezave (Secure Socket Layer – SSL) s 128-bitnim ključem.

Za zaščito vaših osebnih podatkov uporabljamo industrijsko sprejete standarde, med prenosom, in ko dospejo do nas. 

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Dobavni rok vsakega naročila prične teči naslednji delovni dan ob 9.00 uri. 
Trgovina "Zdravo in  Naravno" bo ob tej uri pričela z izvajanjem aktivnosti, potrebnimi za realizacijo.

Način dostave in rok dobave

Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenije. Vse izdelke, ki so na zalogi, odpremimo v 0-7 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da le - te vpišete pod opombe.

Stroški pošiljanja

Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.

Dostavo blaga bomo ob nakupu do 29,99 € zaračunali v višini 3,00 €, ne glede na težo, količino ali velikost vašega naročila. 

Ob nakupu nad 30 € poštnine ne zaračunavamo!

Dostave izven Slovenije ne izvajamo oz. le izjemoma po predhodnem dogovoru.
Dostavo izven Slovenije bomo v takem primeru zaračunali posebej.

Ko vam dostavna služba dostavi pošiljko, blago plačate z gotovino. Vaš strošek je izpisan na vašem naročilu.

Pošta Slovenije in banke uporabnikom praviloma za vsako plačilo obračunajo provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in storitev trgovine "www.biopark.si".

Pri izbiri plačila po povzetju in plačilu pismonoši, Pošta Slovenije za storitev zaračuna dodatno provizijo po svojem internem ceniku: https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-postnih-storitev-notranji-promet.pdf

V primeru izbire plačila po povzetju in prevzema paketa na poštni enoti ni dodatnih stroškov.

Če kupca ob dostavi ni doma, pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na poštni enoti bo paket čakal še 15 dni. V primeru, da kupec ne prejme obvestila oz. elektronskega sporočila v petih (5) dneh, o tem obvesti ponudnika.

Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri svoji domači banki, preko katere izvajate plačilo. 

Čas dostave

Artikli imajo dobavni rok od 1 do 7 delovnih dni. Za rok dobave artiklov, ki jih ni možno dobiti v predvidenem roku, vas bomo predhodno obvestili.

Če Vas ob dostavi ni doma, vam pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni .

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Sprejeta naročila v trgovini "www.biopark.si" se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 2 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@biopark.si

Odstop od naročila

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Poškodbe embalaže izdelka, poškodovane ali odstranjene nalepke, razvezane mašnice, poškodovan ovojni papir in druge poškodbe je mogoče šteti za uporabo izdelka. Potrošnik vrne izdelek zapakiran v transportni kartonski embalaži in ustrezno zavarovan pred poškodbami, vsako drugačno obliko pakiranja je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Klikni na povezavo za prenos dokumenta ODSTOP OD NAROČILA/VRAČILO BLAGA (PDF):  
https://drive.google.com/file/d/0B6cJhAQ0aZX-WFk3cGdTaW5XWjQ/view?usp=sharing

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Zavrnitev naročila

Trgovina "www.biopark.si" lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in s podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne, kupec pa ne more zahtevati izpolnitev naročila, odškodnine ali druge oblike ugodnosti.

Obdelava naročila

Trgovina "www.biopark.si" bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil, pričela takoj po prejemu. Pri izbiri opcije plačila na naš TRR, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev.

Hranjenje naročila

Oddano elektronsko naročilo je shranjeno pri ponudniku. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov ali pisno ponudniku.

Za naročila prek interneta na naslove v tujini zaračunavamo poštnino po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Če kupec prevzeto blago vrne, mu kupnino vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu odstopa od pogodbe oz. po prejemu vrnjenega blaga, in sicer s poštno nakaznico ali na osebni transakcijski račun kupca. Po želji vam blago lahko zamenjamo za drugega.

Blago lahko vrnete po pošti na naslov:
ZIN d.o.o.

Trgovina Biopark

Ljubljanska cesta 80

1230 Domžale

 

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

REKLAMACIJE IN VRAČILA

Prejeto blago preglejte takoj in obvezno ob prisotnosti osebe iz dostavne službe. 

Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi trgovina »www.biopark.si« ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati.

V primeru poškodbe nam v vednost pošljite sporočilo na  naš elektronski naslov info@biopark.si

VRAČILO IN MENJAVA IZDELKOV

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. 

Če podjetje izpolni svojo obveznost po dobavi blaga, začne teči štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri kupljeni kozmetiki, ki jo je že uporabil, saj odprti in rabljeni kozmetični izdelki, zaradi svoje narave, niso primerni za vračilo. Vse kupce obveščamo, da odprtih kozmetičnih izdelkov, ki niso več originalno zapakirani in s katerih so odstranjene varnostne in zaščitne prevleke, zaradi higienskih in zdravstvenih razlogov, v nobenem primeru ne zamenjamo in zanje ne vračamo denarja.

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. 

Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu. 

Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v tridesetih dneh po sporočilu iz prvega odstavka prejšnjega člena tega zakona. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

(Vir: Zakon o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2 (Uradni list RS, št. 98/2004, 126/2007) 

STVARNA NAPAKA

Napaka se šteje za stvarno:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem osem dnevnem roku podati potrošniku pisni odgovor.

 

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom;
  • ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Klikni na povezavo za prenos dokumenta - obrazec za odstop/vračilo blaga:  
 
https://drive.google.com/file/d/0ByfvS_90xaK8M1BISkJxbnFvTWc/view?usp=sharing

 

 

 

GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom ponudnika.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Varovanje osebnih podatkov

ZIN d.o.o. se zavezuje, da bo skrbno varovala vaše osebne podatke. Uporabljali jih bomo za izvedbo nakupov in drugo potrebno komunikacijo ter pošiljanje informativnega gradiva ZIN d.o.o.

POLITIKA ZASEBNOSTI IN VAROVANJE PODATKOV

Podjetje ZIN d.o.o. se zavezuje, da bo zaščitilo vašo zasebnost. Vaše podatke bomo uporabili zgolj za namene obdelave vašega naročila ter občasnega pošiljanja vam koristnih informacij o akcijah, novostih in posebnih ponudbah na spetni strani www.aubrey.si. Naredili bomo vse potrebno, da ne bi prišlo do njihove kraje in zlorabe.

Če želite prek www.biopark.si  opraviti nakup, potrebujemo vaš naslov in telefonsko številko. To nam omogoča, da zagotovimo nemoten proces končne izvedbe vašega naročila, in da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilu.

Vaše podatke bomo občasno uporabili le zato, da vas obvestimo o pomembnejših spremembah, novih storitvah in posebnih ponudbah na naših spletnih straneh, za katere z gotovostjo trdimo, da za vas predstavljajo pomembne informacije. Če teh informacij ne želite prejemati, nas o tem obvestite po elektronski pošti na naslov: info@ biopark.si  .

Obvezujemo se, da bodo podatki v celoti ostali v lasti podjetja ZIN d.o.o. Ne bomo jih posredovali, prodali ali zamenjali z nobeno drugo ustanovo, podjetjem ali fizično osebo.

Z uporabo naše spletne strani se hkrati tudi strinjate z uporabo informacij na način in v zgoraj opisanih primerih.

V primeru spremenjenih pogojev in pravil, vas bomo o teh sproti obveščali. Ves čas vas bomo torej seznanjali, katere podatke potrebujemo in kako jih uporabljamo.

ZAVAROVANJE ZBIRK OSEBNIH PODATKOV V ZIN d.o.o.

Podatki o vseh naročilih ter sklenjene pogodbe na daljavo se hranijo na sedežu podjetja ZIN d.o.o., Gabrje pri Ilovi Gori 15, 1290 Grosuplje.

Prostori, kjer so nosilci osebnih podatkov, strojna in programska oprema, so varovani z organizacijskimi in tehničnimi ukrepi. Nepooblaščene osebe nimajo dostopa do osebnih podatkov.

 

Pravice posameznika

ZIN d.o.o. na zahtevo uporabnika spletnega portala:

- omogoči vpogled v osebne podatke, ki so vsebovani v zbirki in se nanašajo nanj, njihovo popravljanje, spreminjanje ali dodajanje na sedežu podjetja ZIN d.o.o.

- omogoči vpogled v naročila oziroma sklenjene pogobe uporabnika

 -posreduje izpis osebnih podatkov, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj;

- posreduje seznam tistih, katerim so bili v določenem obdobju posredovani osebni podatki, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj;

 -osebne podatke izbriše.

Vpogled v osebne podatke in naročila, ki se nanašajo nanj, uporabniku omogoči osebno, na sedežu podjetja.

 

Trajnost zbiranja podatkov

Zbrane podatke ZIN d.o.o. obdeluje do preklica privolitve osebe. Pisni preklic lahko pošljete na naslov info@ biopark.si. Ne glede na preklic, bo ZIN d.o.o. podatke uporabljal za izpolnitev pogodbenih obveznosti.

Varnost

Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželenim spreminjanjem ali zlorabo  podatkov.

E-mail: info@biopark.si

 

Zaščita lastnine

Vse pravice pridržane. Ves prikazani material na spletni strani www.biopark.si je last podjetja ZIN d.o.o.

Strogo prepovedano je kopiranje, razpošiljanje, ponovno objavljanje ali sprememba vseh materialov, besedil, fotografij ali oglasov, prikazanih na internetni strani www.biopark.si, brez predhodnega pisnega dovoljenja s strani podjetja ZIN d.o.o.

 

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

 

 IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje ZIN d.o.o. obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.

Podjetje ZIN d.o.o. kot ponudnik, ki se ukvarja s prodajo preko spleta, objavlja na svoji spletni strani povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS).  Platofrma je dosegljiva na povezavi: http://ec.europa.eu/odr

V podjetju ZIN d.o.o. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V najkrajšem možnem času bomo potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Drugi pogoji

Podjetje ZIN d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Pridržujemo si pravico tudi do vsebinskih in drugih sprememb.
Tekstovne napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.

 

PODJETJE: ZIN, storitve in zastopanje, d.o.o.

Skrajšana firma: ZIN, d.o.o.

Poslovni naslov:  Gabrje pri Ilovi Gori 15, 1290 Grosuplje, Slovenija

Družba je vpisana v sodni register dne 28.05.2007 

Št. reg. vložka  1/47015/00 (Okrožno sodišče v Ljubljani)

Datum ustanovitve: 28.05.2007 

Dejavnost po SKD: G46.450 - Trgovina na debelo s parfumi in kozmetiko 

Identintifikacijska številka za DDV: SI10154078 (Izjavljamo, da smo davčni zavezanci)

Matična številka: 2294826000

Transakcijski račun, ki je odprt pri DELAVSKA HRANILNICA d.d., : IBAN SI56610000010156829

Direktor in zakoniti zastopnik podjetja: Peter Novšak


KONTAKTNI PODATKI

T:  030 919 555
E:
info@biopark.si
W: www.biopark.si

 

Nazaj